Lite kan göra så mkt!

Igår så blev jag så glad! Min kusin ringde och ville att jag skulle äta lunch med honom. Jag kör inte bil nu när det är som det är. Så han kom och hämtade mig och körde upp oss till stan så jag fick äta en sushi och komma hemifrån. Evigt tacksam för det❤️. Gjorde verkligen hela min dag! 😊 

Idag är det första dagen jag blir helt ensam hemma med Céline. Måste säga att jag varit väldigt nervös för detta då man kanske inte vet vilket humör hon är på och hur mkt jag ska behöva "jaga" henne. Men hon har varit världens snällaste! Klart hon inte blir glad när hon inte alltid får som hon vill men vem blir inte bitter över det? 😉. 
Fint och fantastiskt väder idag vilket innebar att hon nu tyckte det var dax att fylla poolen och få bada. Och duktig som hon är så säger hon att hon ska fylla poolen "du ska inte bära!" Haha alltså hon e ju för underbar 😍. Men vi hjälptes åt och tog små bunkar och fyllde poolen i ett lagom tempo. Hon höll sig sysselsatt iallafall 😉.

Igår kom även skötbordet upp! Så nu har vi börjat göra i ordning för bebis ankomst. Var på tiden 😋. 

Fylla poolen
Bada och åka rutschkana i vattnet var awsome 👍
Nu när jag äntligen uppnått mitt mål så kan jag ju äntligen säga att jag klarade det! Beach 2015! Årets form 😊 Välkomnar vecka 34 :)
Njuter i solen 😊💖






Kommentarer
Postat av: ELiNA

Snyggingar 😘

2015-06-07 @ 13:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0