Hjälp mig någon!

Det här funkar inte! Absolut inte! Kommer snart att få ett psykiskt sammanbrott!
Jag orkar inte gå hemma en dag till! Den här livsstilen passar inte mig för 5 öre! Jag vill ut! Springa runt som en tok i butiker, ut å fixa i trädgården, göra allt utan att känna mig begränsad! Men främst vill jag jobba! 😢. 
Borde förstått att det inte skulle dröja länge innan duracellkaninen Lollo skulle bli galen. Nu har jag gått hemma sen 1 juni. Grattis Lollo! Du klarade 10 dagar!🎊🎉🎈.  
Okej men om jag ska försöka tänka positivt nudå: Går in i vecka 35 imorgon, dvs 34 fulla veckor avklarade och idag är det 42 dagar kvar till beräknat. I v.37 får bebis komma! Alltså är det bara 21 dagar kvar! Men imorgon innebär också att skulle bebis vilja komma så kommer dom inte att försöka stoppa förlossningen om den sätts igång. Ju tidigare barnet kommer desto större risk för komplikationer. Okej Lollo, håll dig lugn i 21 dagar till! Sen kan jag ut å springa ett maraton! nej föresten! Jag ska köra ett triathlon! En ironman till och med! 21 dagar tidigare kan barnet komma! 
Åh dessa 10 dagar e de långsammaste i mitt liv å jag vet att ja ska gå 21 dagar till och bara vara heeeelt lugn! 😫. Det är lixom det dubbla.
Så vet ni vad? Kom hit vettja! Gör en galen gravid flodko lite lycklig! Ta med hockeypulver å vattenmelon så får ni en pluspoäng! Jag bjuder på kaffe eller alkoholfritt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0