Hästar och fest

Ja det är väl så gårdagen såg ut.
Imorse när jag vaknade ville jag att familjen skulle hitta på något gemensamt. Bara för att jag inte får göra något vill jag inte låsa oss. Så då börjar man undra, vad ska man göra?
Tillslut kom vi på att det är sm i hästhoppning, dressyr, terräng m.m i Strömsholm. Perfekt! Då tar vi med oss en stol till mig så kan Glenn släppa av mig vid ingången! 
Och ibland har man sån fantastisk tur så att farbrors företag var med och sponsra och vips så hade man fribiljetter också. Tusen tack för det :).
Céline tyckte det var jättekul att titta på hästarna och när en häst inte rev det sista hindret sa hon "Ja bravo! Hästen vann" haha.
Vi blev inte så långvariga där utan åkte sedan hemåt igen. 
Och för mig nalkades det personalfest. Var först hemma hos en arbetskollega och käka och sedan drog vi upp till gånstaspåret, skjuts fick man också, tack för det. 😊.
Kan säga att det var längesen jag skrattade så mkt som jag gjorde då. Så det var en helt fantatsisk dag verkligen! Tyvärr så kändes det både igår och idag att det var lite övermäktigt för mig. Så idag blir det nog liggläge hela dagen. Jag vet, självförvållat! Men jag tog det så lugnt jag kunde men var väl endå inte tillräckligt. Fast man säger ju också att ett gott skratt förlänger livet, eller hur? Och igår skrattade jag en hel årsomgång så måste ha gett något positivt också 😉.

En annan tanke som slagit mig är att livet skulle vara mkt lättare om en rullstol fanns med i bilden 😂. Då skulle vi fortfarande kunna göra allt vi tänkt göra innan bebis kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0