God underbar morgon!

Tänk att det bästa sättet att vakna på är nog att höra Célines små morgontrötta steg komma mot sovrummet. Att hoppa upp i mammas å pappas säng och bara morgonmysa. Sedan sätter hon sig upp ler kollar på mig och säger "god morgon mamma", pussar mig, drar bort täcket och säger "god morgon bebis" och pussar och klappar även magen. 
Denna underbara flicka är något extra. Hon är ett otroligt smart och förstående barn! Hon förstår och lyssnar så mkt! Det är så skönt att ha fått ett barn som är så intresserad av att lära sig och förstå något nytt varje dag.
Igår fick jag en tillsägelse av henne när jag ställde mig upp från soffan: "Sätt dig ner mamma! Du ska vila!" Haha ja vad säger man? 😂. Även imorse sa hon till magen "Du får inte komma ut än, du är för liten!" 
Kan inte förstå att min lilla flicka redan är 3 år och kan och vet så mkt!

Att få vakna med denna kärleken är det bästa som finns utan tvekan 😊.

Igårkväll var en sån där kväll jag var tvungen att ta smärtstillande. Att något kan göra så magiskt ont är sjukt.
Så ont i magen med såna ilningar i hela låren ner till knäna. 
Ibland så undrar jag hur nära förlossningen egentligen är. Såhär hade jag på ett ungefär med Céline när det nog var ca 14 dagar kvar innan hon kom om jag inte minns helt fel. Dock behövde jag iallafall inte äta smärtstillande med Céline ;).

Nej nu ska jag ta å sätta mig i soffan med prinsessan och se på bamse, sen kommer min mamma och ska lämna Céline på förskolan. Har jag sagt attj ag har värdens bästa mamma föresten? 
Kanske förflyttar mig från soffan ut på altan och njuter i solen sen. Ska tydligen bli fantastiskt väder idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0