Bara ett liiitet tag till

Sängen.. Mmmm... Klockan är i skrivandes stund 12.20. Och jag har inte klivit upp än. Mer än att vara tvungen att släpa mig till toaletten var 30e minut. 
Somnade inatt vid ca halv 4. Ibland tror jag att smärtan ska äta upp mig innifrån. 
Funderar faktiskt på vad jag ska göra uppe? Kan ju faktiskt lika gärna ligga kvar. Måste väl iallafall upp å göra mig lite "frukost". Göra en toast kanske å lägga mig i sängen tillsammans med den? Blir en schysst dejt!

Det värsta är att mina boahormoner stiger mig åt huvet! Vill ha allt helt kliniskt rent å 100% färdigt inför syskonets nedkomst. Man kanske skulle anlita någon att komma å städa? Känner någon sig manad så är det bara att höra av sig ;).

Något som för övrigt glädjer mig enormt mkt är att en helt fantatsisk vän flyttar upp hit till Västerås 1 juli! Är så sjukt glad för det för hon är en sån som gör en glad i alla lägen! Och hon är faktiskt också gravid och beräknad 5 dagar efter mig! Så nu spritter det verkligen i kroppen av lycka! 
Åh saknar hennes humor och skratt och lättsinnigheten hos henne! 

Ja jag är mer positiv idag än igår, humöret går upp å ner. Men när man ibland får lite positiva medgångar, exempelvis goda nyheter om vänners flytt så blir allt bättre. Ibland behöva det bara små saker för att göra en gladare å ibland kan det behövas en rejäl kraftansträngning 😉.

Nu tänkte jag faktiskt ta å fixa till en dejt åt mig med toasten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0