30 dagar

Idag är det endast 30 dagar kvar tills beräknat! Underbart!
Dock kunde väl denna dagen börjat bättre...
För det första så har hela natten varit ett rent helvete. Så mkt värkar och så mkt nerver som kommit i kläm hela natten, har varit på toaletten mellan var 15e-30e  minut. Behöver jag säga att jag är helt slut? 

Nu på morgonen ringde dom från barnmorskemottagningen, oväntat? Nej nästan så jag har väntat på det här samtalet.
Ja även denna gången blir jag tvungen att byta barnmorska. VARJE besök har dom ringt och behövt boka om mig. Hade det varit en engångsföreteelse hade jag inte brytt mig men med allt strul som varit varenda besök och med alla hormoner i kroppen så började jag störtböla. Man vill gå till samma barnmorska som följer upp en och som vet hur hela ens graviditet varit. Inte hoppa emellan hela tiden. Jag kan verkligen inte förstå hur jag kunnat ha sån otur. Har bara lust att skita i det här jävla besöket på torsdag. Sen kommer semestertider å då får man byta för att ordinarie e på semester... 
Gud hatar mig. Först straffar han mig för att jag önskat mig en längre förlossning för att jag tyckte att min förra med Céline gick för snabbt.
Då börjar han med att plåga mig med förvärkar å sammandragningar redan från vecka 25 som blivit värre å värre för varje vecka. Men han nöjer sig inte där. Han vet att det sista jag vill är att hoppa mellan olika barnmorskor.. Han tycker verkligen inte om mig. Han tycker väl att jag är otacksam. 

Sämsta dagen i hela mitt jävla liv. Nu tänker jag dra täcket över huvet och ligga kvar resten av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0