Händelserik tid

Det var ju ett tag sen jag skrev. Under denna tiden har värkarna blivit mer å mer intensiva speciellt under nattetid. Tänk så nära det är nu och jag börjar inse det mer å mer att snart är vi 4 i familjen istället för 3. Så märkligt på något vis.
Jag har även hunnit gå 37 fulla veckor!! Efter det räknas man som fullgången och det är ok för barnet att komma. För mig är bara det en sån stor vinst i sig! Tänk att när jag var i v.32 så visste jag inte om jag skulle ha barn dagen efter eller inte. Att nu räknas som fullgången gör mig så lycklig! Trots allt strul som varit och barnet varit nära på att ploppa ut ett par gånger och in å ut å fram å tillbaka till sjukhus så är jag äntligen här! Och barnet kvar därinne 😊. Jag trodde faktiskt aldrig någonsin att jag skulle gå såhär långt i graviditeten. Så nu kan barnet gärna få komma. Kommer säkert gå över tiden bara för därför 😂. Idag är det 19 dagar kvar tills det är beräknat 😊. Céline kom 11 dagar innan så blir spännande att se denna gången 😊.

Igår gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle orka genomföra!
Igår så var det äntligen dax för min väns möhippa! Som jag längtat och sett fram emot att få vara med på! Och tänka sig att jag kunde det också!
Dagen blev verkligen perfekt och jag tror faktiskt att hon själv var extremt nöjd med sin dag. Såg ut så iallafall 😉. Så efter en kidnappning, champagnefrukost, lekar i en av Västerås parker, ca 10-15 olika utklädnader, kalsongslappsklippningar, lösmustasher,  en dag på kokpunkten med relax och bad, en fantatsisk middag och avslutningsvis helkväll på powermeet måste jag säga att det var helt värt den smärtan som kändes både igår och idag. Fruktansvärt kul sak att få göra med underbara vänner! Och viktigast av allt att den blivande bruden hade kul! 

Idag har vi varit ute en stund på bresse och jag är mörare än mörast. Sovit en stund men har saker som måste göras innan jag kan gå å sova igen. Och då hoppas jag verkligen att jag kan sova också. 

Kidnappningen! Petra helt ovetandes cyklande till jobbet (trodde hon). 2 Sumosar blockerar vägen och hon uttrycker fint och försiktigt "Kan jag få komma förbi eller?"


Möhippsgänget 😊 Petra är Olof från Frost 😀


"Sexigt"


SumoPetra

Pilgrimsmussla på ruccola och avokadobädd med citruscréme 😍


Oxfilé med kronärtskocka, brockolipuré och friterad färskpotatis 👌

Alkoholfri frozen strawberry daquiri 👌🙏😍


Kalsongklipp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0