För jag har blivit lurad!

Inatt var en natt då lyckan var total för att senare vändas till att bli den bittraste natten detta sekel.
Tänk den där känslan när det börjar göra sådär sjukt ont och man inser att man äntligen fått riktiga värkar! YES! Man packar färdigt det sista för bb-väskan men nånstans känner man att man ska vänta liite till med att åka.
Och ja, mycket riktigt, efter att tag kommer värkarna mer sällan för att till slut avta helt... VADFAN ÄR ODSEN!!? 
Det enda positiva med det hela var väl att jag kunde sova lite inatt. Men hade hellre fött barn. Idag är det 11 dagar kvar, dvs, Céline kom 11 dagar innan bf. 

Så idag var jag bitter när jag gick upp. Så nu e vi påväg in till Stockholm och ska PROMENERA, shoppa, promenera, kanske äta lite stark mat, promenera, åka å kolla på fotboll å sen promenera. Nu ska ungen ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0