Blir det bröllop imorn tro?

Om min magkänsla stämmer så ja! Jag kommer kunna gå på en av mina bästa vänners bröllop!

Just nu känns det som jag har påbörjat att gå in i någon lättare latensfas. Förvärkarna är utbytta mot lättare värkar som kommer väldigt sällan. Men tillräckligt mkt för att sömnen ska bli extremt störd. Det jobbiga är nog det som sitter bak i ryggen. Att hitta ett sätt att ligga skönt på. Inatt (imorse) lyckades jag väl slumra till lite vid 5 men somnade inte till fören klockan 8 ungefär och halvsov fram till strax innan 11. Och sen denna förbaskade förkylning jag dragit på mig. Jag vet inte om jag skulle orka föda just nu känns det som 😫.
Men antar att man orkar mer än vad man tror. 6 dagar kvar till beräknat och jag känner ju mer och mer. Men bröllop vill jag gå på! Så stanna ett tag till? Efter bröllopet kan du komma ❤️. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0