Underbaaart

Ligger fortfarande kvar i sängen och myser. Gud vad jag förtjänar det.

Ringde till min barnmorskeläkare imorse klockan 8 för att få ut ny medicin mot illamåendet. Tog den sista nyss. Spyr ju bokstavligen som en gris utan min medicin. Skippar ju gärna det :). Men den telefontiden var tydligen inställd och jag får pröva mig fram igen klockan 15.00 då telefontiderna börjar igen.
Känner faktiskt lite smått en panikkänsla i kroppen över att medicinen är helt slut. Vill inte spy!

Ska faktiskt ta å kliva upp ur sängen nu och åka hem till en kompis som bor upp mot hallstavik. Skönt att ha lite ledighet och göra något trevligt :)
Men först en omelett! Utan soltorkade tomater :(. En viss Glenn Karlsson använde alla mina soltorkade tomater till matlagning. Och jag var inte långt ifrån att grina när ja märkte det. Råkade dock bli lite sur på honom. Men han har börjat vänja sig vid mina humörsvängningar. Bra det!

Nu skriker magen efter mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0