Tålamodet börjar ta slut...

Igår så var vi som sagt hemma hos Niklas och såg på film. Där jag återigen kunde blondinförklaras. Suck för mig själv. Hoppas min unge lär sig tänka innan man pratar :P
Vi såg på jägarna 2. Rätt bra men även rätt störd film. "Vi skulle ju fiska"

När vi kom hem var klockan mycket och dax att sova. Och gissa vad? Jo bin Ladin har bitit sönder ännu en laddare. En med tabasco på. Vad är det för fel på katten? Vadfan gör man med en katt som biter på kablar? Uppenbarligen så fattar hon inte att det inte är okej.
Det finns kablar i hela huset att bita på. Väntar nästan bara på att hon ska bita i något mer strömförande snart. Känns som om man måste hitta ett "botemedel" snart innan det går illa för henne.

Även denna natten sov jag ganska dåligt och jobbiga drömmar. Självklart om idioten igen men denna gången i skepnad av psykfallet i jägarna 2. Jag har ju rätt rubbade drömmar märker man. Vad sjutton ska jag göra åt detta?? Vill ju gärna kunna sova ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Minna

När man är gravid har jag märkt att man drömmer rätt skruvade drömmar, och det lär ju inte bli bättre av att man varit med om ngt så pass hemskt som ni varit med om. Men tack och lov går det över... Så kämpa på så gott du kan <3

2012-01-07 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0