Smartface

Idag har jag varit duktig och fixat läkartid för det här med nacke å rygg eftersom ja fått så äckligt ont i huvudet av det. Tyvärr inte fören på måndag. Jag döööör. Är dock lite bättre idag än igår. Tror starkt på värme, vila, massage, spikmatta och en förbaskat mkt Alvedon ska kunna hjälpa mig lite!
Man har faktiskt börjat inse att dessa problem kommer att komma tillbaka gång på gång om jag inte kollar upp det. Viktigt att jag gör det så jag inte missar något i skolan och i arbete.
Som idag! Missade att få jobba med världens bästa barn! Lollo får en tår i ögat av det ju! Nej hoppas att allt är bättre snart! Hatar att känna mig liten hjälplös och meningslös. Man får inte mycket gjort i en säng.
Tror faktiskt jag ska ta å hoppa ner i ett varmt badkar snart och hoppas att muskler mjuknar upp lite.
Någon annan som kanske har ett tips till muskelstel nacke, axlar,rygg som blivit till spänningshuvudvärk?
Alla tips är guld värda!!!!

Sen måste såklart våran lilla terrorist skrivas med idag som så många andra gånger.
Glenn var söt å snäll och gjorde KOKhet varm oboy med vispgrädde till mig imorse och kom upp med det till mig i sängen. Världens sötaste!
Det jag inte visste någon minut senare var att Sigrid var där. Och hon gillar ju tår väldigt mycket. Hon lyckades se att min fot stack ut en bit från täcket och anföll foten. Jag blev rädd för jag var inte berädd på det. Så jag hoppar till och häller halva koppen med kokhet oboy över bröstet på mig. Och det kan jag lova gjorde ont!
Hon har faktiskt varit duktig och inte ätit någon mer mobilkabel men ville försöka äta en datorsladd idag men det fick hon inte! Hon har börjat förstå vad nej är. Duktig terrorist!

Barnet har varit ganska livligt idag :) sparkat rätt mycket och Glenn har fått känna på många härliga sparkar. Idag är jag i vecka 18 + 5 :)
Dock har inte humöret varit på topp idag. Varit rätt arg och ledsen idag. Tror det kan hänga ihop med huvudvärken faktiskt. Man blir lite mer irriterad när huvudet inte mår som det ska. Så förlåt Glenn att jag gråter och är arg så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0