Skitnatt

Ännu en natt har passerat och man sitter på bussen in till stan. Perfekt att kunna skriva då det inte alltid är så charmigt att sitta en lång och tråkig bussfärd och inte göra något alls. Så då går det ju utmärkt att skriva lite :)

Har även denna natt som många andra nätter sen olyckan inträffade sovit uselt. Är så irriterande att drömma om det och sen att drömma om idioten vi krockade med. Drömmer typ om att ja träffar honom och det är hemskt. Oroar nog mig för att han var hotfull och därför kan jag nog inte släppa det. Oroar mig för att något ska hända mitt och Glenns barn. Vill ju göra allt för att skydda våran lilla älskling.
Nej hotfulla människor är inget jag gillar...
För någon dag sen ringde Glenns telefon, skyddat nummer. Fick rysninar i kroppen bara av att se det. Glenn svarar "Hallå" och får ett svar tillbaka:
"Är det Glenn Karlsson?" hör jag en mansröst säga. Fick rysningar och blev alldeles yr. Blev så förbaskat rädd att det var han från olyckan eller någon av hans vänner som han ringde dit. Ingen av dom såg ju ut att vara särskilt snälla killar.
Glenn undrar vem det är och då får vi svaret.
Polisen från Kalmar!
Tack gode Gud för det!
Polisen ville ställa lite mer frågor om det som skedde.
Jag hoppas att jag aldrig ser ett skyddat nummer igen!

Undrar hur jag ska göra för att kunna slappna av igen och inte vara rädd? Skulle vara skönt att kunna släppa allt som hänt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0