Schysst utsikt :P

Godmorgon :)
Vilken tur vi har i vårat lag :) vi har fått sovmorgon för vi möter bara ett lag idag så vi börjar 14.00.
Har alltid haft problem med att äta frukost. Men idag. Jag åt som ett monster!!! Sjukt gott :)
Vi bor på hotel plaza i Västerås. Ni vet den där jättehöga skrapan mitt i Västerås centrum? :) bor på tionde våningen så man ser rätt långt :D

Igår gick det inge vidare för oss. Förlorade båda matcherna.
Vi får försöka göra det bästa av situationen idag. Men kan bli svårt eftersom laget vi möter har "dopat" sig med 2 mkt bättre spelare som egentligen inte spelar med dom annars. Fusk! ;)

Har haft med mig min trogna vän spikmattan i hallen och på hotellrummet. Hade nog varit död utan den tror jag.

Kan inte klaga på att jag har tråkigt med mitt lag iaf. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Träningsvärk i magen.

Nej nu ska jag dricka lite te. Sen lägga mig på spikmattan ett tag och sen dax att checka ut. Abou....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0