Mysfaktor 10!

Underbara liv!
Även fast man har sina humörsvängningar rätt ofta så tror jag endå att jag är betydligt mycket gladare än vad jag är arg och ledsen.

Sömnen är ju faktiskt inget vidare men man överlever.

Igår var jag och Glenn och åt på världens bästa pastarestaurang Sogni! Så förbaskat gott!
Efter det blev det bio, Hamilton. Väldigt bra för att vara svensk film :P
Så jag och Glenn hade en trevlig dag igår :).

Idag har jag jobbat. Har gått mycket bra. Blir faktiskt väldigt glad av att arbeta har jag märkt!

Efter jobbet fick jag äntligen träffa Minna! Hon kom hem från BB i fredags med lilla Theo!
Och han är ju så fiiin! Verkligen kul att se att både han och Minna är friska och mår bra :) Önskar er all lycka<3

Sitter på bussen påväg hem nu. Hem till min underbara pojkvän. Min pojkvän som lyckades få fason på en människa som var så nerbruten och skör. Min pojkvän som lyckades få mig att inse att livet har mycket att ge. Han är den som gav mig livet tillbaka och gav mig massor av energi!
Han som ska bli far åt mitt barn och han som är min blivande man. Trodde aldrig någonting kunde kännas så bra!
Finns ingen som dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0