Morgonblogga

Vilka konstiga dagar detta varit på något vis. Sover ojämt och igår vaknade jag 03.15 och var pigg???
Undrar om kroppen håller på att ställa om sig på att få en ojämn dygnsrytm?

Idag vaknade jag 09.15? Hmm.
Ligger faktiskt kvar i sängen och småsegar. Har sovit dåligt och drömt konstiga drömmar.
En mysig sak är att jag och älskling höll om varandra typ halva natten! Skönt med närhet:)

Idag är en sån där dag man helst vill slippa. När man har ångest i kroppen. Ångest över lite allt möjligt. Saknar min mamma, saknar min pappa, saknar bror, saknar vänner, saknar gamla vänner, ångrar saker man sagt, ångrar saker man gjort, ångest över att folk man känner inte mår bra, ångest att inte kunna göra något för dessa människor, ångest över att man är en fegis, ångest över att ha ångest!

Skitdagar dessa dagar när man känner såhär. Inget kul sätt att vakna på.

Ska väl ta och kliva upp ur sängen och göra nytta och hoppas att denna förbaskade ångest släpper.
Har ju lite svenska att plugga som kanske kan pigga upp? Fan ta ironi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0