Kan det vara en flicka?

Tänka sig vilken fantastisk dag jag haft på jobbet idag. Jag har en så fruktansvärt underbar bästa vän som jag har turen med att även få jobba i samma butik som.
Eftersom vi inte träffats på ett tag nu så hade hon fixat i ordnig med födelsedagspresenter åt mig. Och inte på vilket vis som helst utan som en skattjakt i hela butiken! Haha hon är ju för söt! Dom bästa presenterna blev självklart de tre bodysarna till bebisen där det står på dom: I love dad, I love mum och den sista stod det I love dad and mum. Så sjukt söta! Sen fick jag babystrumpor det stod "born 2012" på och sen 2 nappar där det står I love dad och I love mum.
Jag är glad att jag har henne som vän.
En vänskap som nu varat i snart 6 år. Tack för att du finns Anna och förgyller dagarna :).
Ska försöka att lägga ut bilder från denna tokiga skattjakt med alla roliga lappar till :P

Jag börjar faktiskt känna mig mer och mer säker på att det är en liten flicka i magen. Vet inte varför men min känsla säger det iallafall. På ett vis hoppas jag att jag endå har fel för det är ju rätt kul om ens egen känsla har fel ;).
Är det någon som däremot tror helt tvärtom att det är en pojke? :)

En annan sak jag är säker på är att jag älskar min pojkvän! Känns som jag aldrig kan sluta säga dom orden till honom.
Aldrig har jag varit mer säker i mitt liv än vad jag är med honom. Honom vill jag alltid ha vid min sida!
Inte långt kvar hem då jag får pussa och hålla om honom igen. Har ju inte sett honom sen imorse.
Vi ska äta en smarrig gryta som han har lagat. Jag har en kille som är BÄST på matlagning!
Efter det ska vi krypa ner i badet och dricka vin. Ja, självklart dricker jag alkoholfritt vin! Vad trodde ni egentligen? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0