Hormonkossa

Ibland undrar man när alla små graviditetsbekymmer ska sluta.
Just nu är det största problemet mina humörsvängningar.
Jag gråter så mycket nu.
Jag gråter för allt!
På något vis så känns det som mycket av min positiva energi försvinner mer och mer vilket känns väldigt tråkigt.
Självklart så är endå graviditeten det bästa som hänt mig. Man både älskar den och hatat den.
Bara det att gråta över meningslösa saker går en lite på nerverna. T.ex gråta för att Glenn sa nej till att göra varm oboy, att inte orka diska en skål, glenn ger ifrån sig en suck, man är trött och ibland vet man inte ens varför.

Själva dagen har varit bra iallafall. Idag är det ju Torsdag. Vilket innebär förskoledag! :D. Det gör ju mig faktiskt på lite bättre humör :). Får min humörsvängningar att lägga sig och vila lite av någon anledning.

Snart dax att äta lite. Plånboken gapar nu. (för att jag varit klantig och glömt att skicka in studieförsäkran så ja inte fick några pengar denna månad. Men men ifylld och ivägskickad nu så det borde ju komma in på kontot snart :).
Som sagt så gapar plånboken tom men som tur är så har vi iallafall en kyl och frys med massa mat :) det är det viktigaste!
Det är faktiskt första månaden som jag och Glenn har det lite tight. Men så kan det bli när man hade räknat med att ha haft 8500 kr mer på kontot :P
Nej fler såna här månader blir det inte! Sånt här slarv ska jag aldrig göra igen!


Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

Det blir bättre ska du se. Önskar all lycka till med bebisen :)

2012-01-22 @ 16:06:17
URL: http://jennifergrall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0