Ge mig en natts god sömn förfan!

Påväg hem från jobbet. Känns som inläggen börjar på samma vis varje gång. Antingen påväg till jobbet eller från jobbet :P

Jag är pissnödig och trött som en idiot.
Fan vad jag önskar att jag fick sova ordentligt!!!!
Man känner att sömnbristen börjar göra sitt. Sur trött och grinig ragata skulle ja nog kalla mig själv. Stackars alla som irriterar mig.
Kanske blir bättre om jag går och kollar upp rygg och nacke? Kanske behöver fixa till den lite efter olyckan. Har ju haft ont i musklerna och ryggraden sen dess. Så är väl antagligen lite nerver i kläm som gör att man får ont i rygg nacke och huvud?
Har gått över en vecka sen nog så skulle nog vara bra. Vad som helst som kan få mig att sova bättre känns värt att pröva.
Någon som kanske har ett tips på hur man kan lossa nerver i kläm på eget vis eller måste man uppsöka läkare tro?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Om det är sen krocken ska du nog uppsöka läkare oavsett om man kan lyckas fixa det själv eller inte så det blir dokumenterat. Jag har två år efter olyckan fortfarande ganska stora besvär med framför allt nacken och symptom som sträcker sig ut i armarna. Blev ju först dokumenterat samma dag som olyckan då det blev ambulans in direkt efter sen är jag glad att jag gick till läkare igen några veckor senare när besvären inte släppte så man fick en läkare som har följt upp, undersökt och dokumenterat så försäkringsbolaget har underlag att gå på eftersom mycket av bevären kvarstår fortfarande och troligtvis kommer göre resten av livet. Hade man inte gått till läkaren och fått det dokumenterat direkt hade inga försäkringar gällt när besvären kvarstår :-/ Så kolla upp det! :-)

Hoppas verkligen det släpper snart! Och att du får sova oredentligt igen



Kram

2012-01-07 @ 20:04:34
URL: http://livetsfinadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0