Gå med och bidra!

Då sitter man återigen på bussen. Nu påväg hem till min älskade sambo och terroristkatt :).
Lite trött är jag. Sov ganska dåligt inatt men det tar jag igen ikväll :).

Bebis har busat i min mage idag. Brukar annars mest busa på morgonen och kvällen. Mysigt!

Vill faktiskt tillägna detta blogginlägg till en bordtennisvän som fått en obotlig cancer här i Sverige. I USA finns möjligheterna för honom att överleva och därför skulle jag faktiskt vilja att alla går in på hans grupp på Facebook "hjälp mig överleva!" och skänker ett bidrag. Litet som stort. Alla bidrag är viktiga här då sjukvård i USA kostar skjortan.
Gå med i gruppen och bjud in vänner!
Tänk själv att ha en familjemedlem ni älskar mer än allt och det finns ingen hjälp i Sverige men någon annanstans. Tänk att förlora någon man älskar för att man inte har råd? Nej det är fan inte rättvist!
Så därför ber jag er alla att själva tänka er in i denna situation.
Kämpa på Ernst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0