Födelsedagsdagen

Och så har även denna födelsedagen nått sitt slut.
Har varit en väldigt lugn och skön dag faktiskt. Klockan ringde 05.00 imorse och då gick Glenn upp på en gång och gjorde varm choklad med vispgrädde till mig och kom upp till sängen med det och sjöng. Min kille är verkligen världens bästa!
Efter det gick vi båda upp och åkte iväg in mot Stockholm, faktiskt samåkte vi denna dagen :) Glenn skulle bara sitta på kontoret idag så jag släppte av honom vid jobbet och jag åkte vidare till skolan. Även där blev det en väldigt lugn dag. Trevligt att vara tillbaka på plats igen :).
Vi fick sluta lite tidigare från skolan så jag åkte hem till en klasskompis ett tag och var där. Världens sötaste hund hade dom! Vill också ha!!

Hämtade upp Glenn på hans jobb så åkte vi hem. Han började fixa med maten och jag med tårtan och strax efter att vi ätit och tårtan var klar kom Glenns farfar, mamma, pappa och lillasyster förbi på en fika. Fick jättefina presenter och tårtan var god så jag var helnöjd.

När dom gick hem var det dag för handboll på tvn och det vill man ju inte missa. Så jag och världens mysigaste kille hoppa ner i soffan och fick se Sverige vinna. Vilken present :).

Tänk att ja faktiskt nu är ett år äldre. Hela 22 år. Tiden går snabbt. Fast i år känner jag faktiskt mig bokstavligt större än förut ;).
Man brukar ju inte annars känna sig större på sina födelsedagar fast man blir ett år äldre ;)

Så dagen har varit lugn. Det gillar vi. Har varit trött idag också.

Dax att sova nu. Upp tidigt imorgon för skola :) Det känns bra!

Och juste! Den 2a februari - 7e februari ska jag ju till London också! Bland annat på sminkmässa å det kommer finnas massor av smink och nyheter som man har möjlighet att köpa! Fan va det inte är bra för plånboken! Jag måste verkligen försöka tygla mig när ja e där! Hur mycket det än kliar i fingrarna. Som sagt, jag får räkna allt i barnvagnar och blöjor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0