Blåsan kommer dö!

Nu var det några dagar sen man skrev. Har haft ganska upptagna dagar. Man går upp tidigt och kommer hem sent för det mesta.
Mina betyg är verkligen påväg uppåt nu och det är jag verkligen glad för! Känns skönt att äntligen fått ordning på skolan :)

En mindre trevlig sak är att min lilla älskling i magen har fått en riktig fettish på att sparka mig på kissblåsan. Och det är inte ett fåtal gånger det händer heller utan det är mer eller mindre varje gång bebis sparkar.
Känslan när man sitter i en lång bilkö i Stockholm och man vet att man inte får tag på en toalett på ca 1,5 timme är ganska outhärdlig. Ibland blir man alldeles yr för att det känns som blåsan ska spricka.
Glenn däremot kan sitta bredvid och asgarva åt mig. Tydligen ser jag väldigt rolig ut när bebisen sparkar på just blåsan.
Synd bara att han aldrig kan få känna det. Önskade han hade fått göra det så jag kunde hånskratta tillbaka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0