Välförtjänt!

Tänka sig att jag fortfarande har turen att få ligga och dra mig i sängen. Så himla skönt. Har dragits med en förkylning nu väldigt länge som kommer å går. Igår ville mina bihålor begå självmord.
En ledig dag betyder mycket känns det som.
Idag vaknade jag av näsblod, tackar å bockar...
Men nu ska jag inte vara bitter. Inatt har bebisen varit som en tromb i magen. Så man har ju vaknat en del. Men annars brukar den vara som en tornado så ja har fått sova mycket mer än vanligt :)
Bebisen har faktiskt just nu utvecklat sig till en tornado men nu är det ju bara mysigt att känna det (sålänge den låter bli kissblåsan).
Ska väl gå upp å slå på någon tvättmaskin å sätta igång dammsugaren. Får härligt besök av min underbara mor å styvfar.

För övrigt känns allt rätt bra. Känner för att gråta lite då och då och foglossningsvärkarna gör sig också påminda. Men det är inget som ska förstöra denna dagen. Idag känner jag mig glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0