Tack

Sen jag blev gravid har man varit väldigt upp å ner i sitt humör. Det är inte bara humöret man tappat utan också en hel del av självförtroendet.

Jag har alltid varit smal. Vilket för mig känts bra.
Och när vikten plötsligt ökar. Men blir pluffsig både här och där och man blir otymplig. Då blev det så onaturligt för mig. Då känner man sig inte alls vacker längre.

För någon vecka sen kände jag att jag måste driva lite med mig själv och satte på mig en korsett. Med en korsett ska man ju bli mer attraktiv, eller hur? Men jag kan säga att jag tror aldrig jag garvat så mycket åt mig själv! Haha det var så fult och oattraktivt. Jag tror Glenn höll med :P

Men iallafall så ville jag bara säga Tack!
Tack till alla som berättar hur fin och vacker jag är som gravid! För det är inte så jag känner mig.
Men man behöver lite stöd och jag blir jätteglad för alla fina kommentarer jag får. Så ett jäääättestort tack skulle jag vilja säga :) Er värme behövs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0