När man inte kan vill man

Tror att många känner igen sig ibland med att tex vara lat i hemmet. Vänta lite onödigt länge med att ta fram dammsugaren eller liknande. Jag kan faktiskt erkänna att jag är en sådan person.
Men just när man inte kan göra saker. Då vill man det mer än någonsin. Gud vad jag bara känner att det skulle vara härligt att göra en rejäl storstädning, få upp lite saker på väggarna och massa annat. Det verkligen rycker i fingrarna på mig! Jag vill ut och promenera i det fina vädret!
Men just för att man vill så kan man inte. Att sitta i soffan och glo på såpa efter såpa börjar bli väldigt segt.
Någon som kanske har ett bra tips på vad man kan göra när man inte kan röra sig? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0