Morgonpigg

Jag har helt ändrat dygnsrytm. För bara ett år sen var jag nog den mest morgontrötta och segaste människan som fanns på morgonen.
Men nu. Nu är det helt annorlunda.
Jag vaknar typ alltid tidigt på morgonen och känner mig oftast utvilad. Beror på hur ont man haft eller hur mycket barnet rör sig under natten. Igår vaknade jag 07.00 och idag 07.30. Endå har jag inte sovit fasligt många timmar. Känns faktiskt skönt att ha det så :) hade det varit förut hade jag garanterat sovit till 12.00. Hela dagen försvinner ju!
Nu har man lite mer tid att njuta av livet :)

Bara 4 dagar kvar tills jag åker ner till Skåne till min kusin! Kan knappt vänta. Har inte träffat henne sen jag var liten och nu ska vi båda ha barn! :) hon är bara en månad efter mig. Känns så kuuul! :D

Jag ska faktiskt klippa mig också. Min fantastiska frisör har ju flyttat ner till Skåne för snart ett år sen typ. Och han är den enda som får röra mitt hår! Så det är kaos nu. Ååh ska bli så kul att träffa honom igen! :D
Ni som bor i närheten av Ängelholm har verkligen fått tur. Ni har fått en riktig proffsfrisör. Så gå förfan dit å klipp er om ni vill bli snygga. Han heter Ruzhdi och jobbar på Larsson & Lange i Ängelholm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0