Må det bli bättre!!!

Det blev en dag hemma idag. En dag som jag egentligen ska vara i skolan. Jag hatar att missa viktigt skolarbete.
Inatt så har jag sovit så lite så ja vet inte ens om jag sovit något.

Visst så har jag haft ryggvärk många gånger tidigare men inte sådan här ryggvärk. När det är en ny värk man har så är den svårare att hantera.
Jag har försökt sova på sidorna och allt. Ett tag försökte jag sova sittande men fan inget har hjälpt. Det här har varit en riktig mardrömsnatt..
Idag blir jag tyvärr en soffpotatis. För jag kan ju förfan knappt ta mig fram.
Men som sagt, tur är har jag tiden hos barnmorskan imorgon och jag hoppas verkligen vi kommer på något snabbt!!! Får faktiskt lite panik över hur de här sista 15 veckorna ska sluta. Känner mig mest livrädd över att jag inte ska kunna fullfölja skolan. Och så får det fan inte bli! :'(
Lite vila idag kanske är vad som behövs. Vem vet. Jag får bara hoppas helt enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0