Kort kvällsinlägg

Har fått klagomål över dålig uppdatering (förlåt). Så skriver ett kort nu å sen ska jag sova!

Har ju varit i London med klassen och det var jättekul. Dock hade jag mycket problem med rygg å nacke plus att jag fick magkatarr vilket gjorde att jag inte riktigt orkade med tempot där.
Maten var jättefet och jag mådde verkligen dåligt över att inte få i mig rätt näring.
Humörsvängningar hade jag lite grann men försökte tygla mig för tjejernas skull. Ville inte skapa dålig stämning. Förlåt för att jag inte riktigt kunde tygla mitt humör jämt!
Men förutom det så var det jättekul. Sminkmässan var awsome och man blev som ett barn på julafton!

Är iallafall hemma i sverige igen sen i tisdags. Har varit väldigt trött sen dess och så lyckades jag dra på mig en riktigt härlig förkylning.
Börjar dock nu känna att bihålorna mår bättre yeeeeeyy! :D

Med barnet har det hänt mycket. Magen växer. Det börjar bli trångt i magen och bebisen sparkar numera väldigt ofta. Vi kan även nu känna bebisen tydligt utifrån magen.

Med mig själv så har det väl hänt en del också. Humörsvängningarna ökar, jag känner mig väldigt trött mestadels av tiden och jag hatar att försöka sätta på mig strumpor.

Som sagt. Trött är jag och behöver sova. Men nu har vi en ny uppdatering om vad som hänt i livet. Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0