En morgon med kärlek

När man haft en rätt usel natt av sömn känns det bra att vakna upp med någon som håller om en och kysser en. Så fick jag vakna idag.
Har kämpat mig upp 500 gånger inatt och gått på toa. Härligt när man helst undviker att röra sig.

Så när man haft ont en hel natt så kan man behöva en del kärlek. Och det fick jag av världens underbaraste kille :).

Egentligen skulle jag ha varit på förskolan idag. Men foglossningsvärkarna blir tyvärr bara värre och värre.
Men jag börjar väl att acceptera mer och mer att mitt liv kommer se mer annorlunda de närmaste 15 veckorna.
Igår pratade jag med min lärare om hur det är så hon tror nog vi kan komma på en lösning som blir bra så jag hinner göra klart allt ifall att jag inte kan ta mig till skolan :). Jag hoppas verkligen det. Plugget betyder så mycket för mig.

På tisdag har jag fått tid hos sjukgymnasten och jag hoppas hon hittar bra lösningar på min värk.

Så idag får jag helt enkelt acceptera att vara en soffpotatis. Ibland har man inga val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0