Där kom den!

Nuså var det dax. Jag undrade vart den hade tagit vägen. Den har ju bara märkts av lite under helgen. Konstigt tyckte jag. Jag hade ju så ont i veckan som var? Men nu dök den upp! Den där superhärliga värken i ryggen som gör så ont att man blir yr och illamående.
Har en snäll chef och fick sluta en timma tidigare. Tack :)

Så nu känner jag mig sådär fruktansvärt invalid igen. Små små korta steg, försöka vara rak i ryggen, inte röra sig för mycket och håll huvudet högt!
Det finns ju inte allt för mycket att göra så det är som sagt bara att bita i det där sura äpplet. Imorgon har jag iallafall min efterlängtade tid hos sjukgymnasten! Gud vad jag ber att mirakel ska få ske i min rygg.
Ont kommer jag ha hela tiden. Det har jag accepterat. Men denna värken vill jag helst inte acceptera. Jag vill kunna gå som vanligt till skolan, förskolan och jobbet. Vi får se vad det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0