15 veckor kvar

Då har man gått typ 2/3 av graviditeten. Jag hoppas den sista tiden går snabbt!
Mest för att foglossningen börjar ta ett rejält språng framåt.
Har jobbat idag vilket jag gillar :)
Det jag inte gillar är att jag har så ont att jag helst undviker att ta ett enda steg till. Vilket jag vet är omöjligt eftersom jag måste ta mig hem.
Det är bara att bita i det sura äpplet :)
Jag hoppas verkligen inte att värken utvecklas mer. Känner att det är lång tid kvar för mig med både skola och arbete. Vill verkligen inte bli någon soffpotatis som bara sitter hemma. Bara att hoppas att det inte blir mer än vad det är nu. För annars är det köööört....
Ska till barnmorskan på tisdag så får se vad hon säger om det finns något man kan göra förutom foglossningsbälte som kan lindra smärtan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0