Skola!

Även denna natt som alla andra sover man skitdåligt. Sover ca 10 minuter sedan vaknar man, sover 10 vaknar, sover 10 vaknar osv.
Hamnar heller aldrig i någon djupsömn, är hela tiden medveten om ljuden runt omkring.
Har dock hört att detta är en förberedelse som vissa får inför barnafödsel, att vakna av minsta lilla ljud ifall det är något med den lilla. Det är ju rätt trevligt :) fast inte när det är ett halvår kvar till födsel!
Sigrid har legat och kurrat hela natten och även denna natt envisades hon om att sno min kudde.
Nej hon får nog sluta sova inne hos oss. Men hon blir ju så ledsen då. Hon har ju så söta ögon som är svåra att motstå!

Morgonen är heller inget jag stornjuter av. Alltid sådant fruktansvärt illamående! Tar dock medicin för illamåendet som funkar sådär. Men dom är bättre än inget! :)

Sitter nu i skolan (som jag har 13 mil till) och inväntar start. Antar att vi ska öva mer på sminkningen inför efterfesten vid nobelmiddagen. Ska bli riktigt kul! Temat är 1700-tal :)
Har faktiskt en trevlig prick till klasskompis som lyckas vända mitt negativa humör idag till det positiva! Det tackar man för! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0