Hemma!

Äntligen hemma efter en awsome dag i skolan! Var kul och givande. Som ni såg på bilden så var det alltså Russian beauty som var sminktemat. Passade ju bra att jag fick ha den sminkningen på mig som är blek och har fått höra ibland att ja ser ut som en ryss (något jag annars inte gillar att höra). Jag är ju jättejättejätte-svensk ju! :P

Men endå skönt att vara hemma! Fick inte sova något efter lunchen så jag är helt slut! Ligger absolut inte utslagen i soffan och kollar top model ;).
Dock ringde Glenn nyss och sa att han var påväg hem från jobbet. Han tyckte jag skulle börja laga mat. Vilka krav han har på en sån liten sak som mig. Är ju faktiskt jag som lagat mat de senaste 30 gångerna. Jag röstar på att han får göra maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0