Uppdate!

Som vanligt dålig på uppdateringen. Varje dag tänker jag: "Nu ska jag verkligen börja skriva!" Men sen blir klockan så mkt innan man är hemma. Man kommer hem, äter mat, sover.
Så på denna tid har man endå hunnit göra mkt. 

SYRRAN FYLLDE 18!!!!! Wooohooooo!!!

Jag åkte till Egypten en vecka med Glenn. Helt fantastiskt underbart och vackert var det!

Vi kom hem den 23:e december från egypten och åkte hem till Glenns familj där vi spenderade julen.
Julen firades hemma hos Glenns farmor och farfar och det bjöds på god mat, härligt sällskap och fantatiska julklappar!

Den 25e gick jag och Glenn ut i Norrtälje med hans vänner. Glenn blev inte alls för full och blev utkastad? "Host"

Nyårsafton blev inte riktigt som planerad. Tanken var att vi skulle vara med Glenns vänner, dricka gott och grilla. Men typ alla blev sjuka. Stackarna :/
Så jag och Glenn tog en lugn nyårsafton med hans familj och med familjen Östling som jag också känt sen jag var liten. Så det blev mycket mysigt =)

Ett pingisläger har jag och Julia hunnit hålla i. Och jag måste säga att det var bland det roligaste jag gjort! Visst fanns det upp och ner gångar med hela lägret men inget kan ju vara perfekt!
I helgen blev det utgång med syster och Helena. Och jag får faktiskt be er om ursäkt. Det råkade bli lite för mkt :)

Tänkte avsluta med lite bilder =).. och några kommentarer:

* "MEEEEEEN!! Har ni sett den reklamen? Vilken tur för annars hade det varit såååå pinsamt"
* " Haha kolla brödet har ränder!"
* "Man får hångla"
EGYPTEN!

Lagunen som låg precis vid vårat hotell


SOOOOOOL!!!!


Glenn =)


Baadaaa


Mys med kisse


Glenn och jag! Haha det här är en rätt kul bild. För Glenn 
lyckas ALLTID ha stängda ögon på kort när det är med blixt.
Men om ja halft tar stryptag om honom så öppnas ögonen.
Hahahaha!


JULAFTON!


Julmys i soffan


Glenn fick en pulka!


NYÅRSAFTON!


Linnea, Anette, Carina och Glenn =)


Jag och min Plupp!


PINGISLÄGER!


Dom 3 pristagarna på lägerturneringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0