Födelsedag! Ett skämt?

Hallojsan!

Ännu en födelsedag är snart förbi. Har den varit lyckad? Svar: Typ inte.

Till en början vaknar jag upp och är helt död. Har en fet förkylning och bihålorna gör så ont att jag bara vill dra ut ögonen. Skulle nog göra mindre ont.

Sen kommer inte min bästa vän som hon lovat. Och det är droppen för mig. För jag känner att ja aldrig får något tillbaka.
Hade personen varit i ett bättre skick i helgen hade iallafall en bästa vän firat mig på något vis.
Jag är en sån människa som egentligen verkligen hatar människor. Jag vill inte känna många. För att jag vet att man blir sviken om man har för många vänner eller bara folk omkring sig.
JAG HATAR verkligen människor. 
Du kommer förmodligen säkert läsa detta och ja är ledsen men du vet att jag är skör som människa och jag litar inte på människor, det vet du, du vet att jag hatar att bli sviken och du vet att jag alltid ställer upp för dig. När är det din tur att ställa upp för mig undrar jag bara?
Vi behöver nog en timeout från varandra. För jag umgås inte med folk jag inte kan lita på :/. Upp till dig att bevisa om du orkar eller tänker "offra" en bit tid i ditt liv åt mig.
Jag orkar bara inte gråta mer och jag hatar att du är den som fick mig att gråta denna gång :'(

Men en positiv bit är iaf att jag har RIKTIGA vänner. Och det är mina barndomsvänner! Och nästan alla fick jag träffa i helgen. Det är människor man vet att man alltid kommer ha på sin sida. Vi har alltid haft kul och ställer alltid upp i vått å torrt. Ni är det bästa som finns!!!!
Så med detta vill jag bara sluta med ett stort tack till Lisa, Eve, Petra S, Emma, Petra V, Martina och Sandra. Tack för att ni alltid varit riktiga vänner! 
Även såklart mina systrar och Min lilla jossan-kossan hedlund =) Ni Är såna man aldrig kommer tappa kontakten med. Tack för att ni finns :)  Ni alla är vänner sen man endast var en skithög stor :)


Det bra med denna dagen är fina presenter och älsklings underbara hemlagade 3-rätters middag. smakade hur bra som helst. Och alla gratulationer på facebook. Fick uppåt 200 grattis på loggen, sen även mejl, sms, msn, telefon m.m. Tack alla så jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad söt du är (a) hihi finns alltid här!

2011-01-18 @ 08:11:31
URL: http://josefinhedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0