Vilodag

Idag har jag varit tröttare än någon dag innan. Märks att jag inte är van att arbeta. Haha.
För det första sov jag iof uselt. Drömde enbart om att sminka inför efterfesten. Räckte inte med de 15 timmarna där irl? Tydligen inte :P. Vaknade slutligen av att känna att jag börjar bli förkyld igen. Yeey! Halsont, halvtäppt i näsan och hostig. Och sen näsblod! Grym start på dagen. Har tagit det hellugnt idag faktiskt. Mer eller mindre bara legat i sängen å soffan. Skönt för ja e sååå trött. Såg precis på baksmällan 2. Sjuk film :).

Imorn får Glenn sin nya bil :) en Volvo V70. Så nu har vi ju iaf 2 av de 3 v'na ;) 3 om vi kan räkna Sigrid som en vovve, hehe.

Blir nog så att ja ska sova snart så jag förhoppningsvis slipper känna av mitt igenslemmade huvud och mår bättre när jag vaknar imorn.
Väger snart 58 kg, vilket innebär att jag snart gått upp 2 kg sen invägningen hos barnmorskan. Inte allt för mkt. Men bättre att jag ökar nu i vikt än att jag går ner som jag gjorde förut :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan få några av mina 5 kg!?! som jag gått upp trots frekventa kräkningar och en uttorkad kropp i tre veckor.. Jag undrar var dem kilona kom ifrån?! Nu stannar jag gärna i vikt ett tag så jag inte ser ut som en flodhäst om några månader haha :P Kramis

2011-12-12 @ 11:04:59
URL: http://livetsfinadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0