Vecka 16!

Idag går jag då in i vecka 16! Fantatiskt vad tiden går snabbt!
Det firade jag med att sätta mig hukad över toaletten! Trevligt. Och till råga på det så började jag blöda näsblod mitt i allt. Herregud vilken morgon.

Men dumt att klaga för inatt har jag sovit i djupsömn för första gången på ett par månader. Känns fantastiskt! Vaknade inte ens av Glenns klocka som ringde imorse.

Barnet är nu hela 100gram tungt och 11 cm från huvud till stjärt. Barnet har börjat röra sig en hel del i fostervattnet och börjar sparka. Men kan fortfarande vara svårt att känna av det. Vanligast är att man känner det runt vecka 20.

Det är inte någon stor skillnad på magens storlek från slutet av vecka 13 och nu faktiskt.

Ligger kvar i sängen än. Så skönt! Har en ledig dag idag så antar att ja ska ta mig i kragen och plugga lite naturkunskap idag.
Men först en omelett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0