Världens äckligaste köttfärssås

Mätt är man.
Men det var ju för äckligt!
Har nog aldrig misslyckats så mycket med en köttfärssås som jag gjorde nu.
Men egentligen borde jag ju faktiskt skylla lite på Glenn.
För det första var det ju han som var så osmart och fryste in hela köttfärsbiten. Smart kille att frysa in 2,2 kilo köttfärs. Lätt att tina upp?
Så jag fick ju ta hela biten och lägga den i grytan på en gång. Vilket gjorde att 250 liter vätska rinner bort och då blir det ju såklart så att såsen skär sig då. Plus att köttfärsen blev torr.
Så ditt fel Glenn ;)
Ja e ju alltid en mästerkock annars :).
Man måste ha någon att skylla på när man gör fel någon gång när man annars gör allt perfekt.
Tillskillnad från Glenn fick jag iaf inte ett psykiskt sammanbrott som han skulle fått om det inte blev som han ville ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0