Ur balans

Just nu funkar inget i mitt huvud känna det som. Jag är arg, och jag vill bara storgråta fast jag egentligen inte har någon större anledning att vara ledsen. Detta är nog bland det jobbigaste med graviditeten just nu. Att jag inte alls kan styra mina känslor. Man tänker "räkna till tio" men inte hjälper det. Jag är lika arg och ledsen för det.
Känns inge vidare att sitta på en buss med massa folk kring sig och vara ledsen och samtidigt illamående. Nej fy vad jobbigt allt känns ibland. Blä!

Jag och Glenn åker imorgon bitti till blekinge istället. Jag måste sova lite om jag ska orka köra bil så länge. Lika bra det nu när hormonerna spelar kroppen ett spratt.

Det har gått bra att arbeta idag iaf. Har tyglat mig idag under arbetstid :). Fast ibland undrar man faktiskt lite hur folk tänker. Men det är en annan historia :)
Min chef lagade sin supergoda marockanska gryta idag till lunch! Det är nog bland det godaste som finns :)
Sen kom även hans supersöta barn till arbetet också, gullungar!!!
Så min arbetsdag har iallafall varit superduperbra :).

Ska bli skönt att komma hem och lägga sig i sängen och mysa med min älskade lilla Sigrid! Gud vilken liten buskisse hon blivit sen hon blev av med tratten runt huvet :P
Sigrid är nog en sån kisse alla drömmer om att ha. En katt som är superkelig men kan endå vara busig och sprallig. Okej, ibland går hon över styr men hon är endå lätt att älska :P


Kommentarer
Postat av: Julia

Kul & se dig idag Louise!:) följer din graviditet här, all lycka till er!:

2011-12-29 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0