Torra salta jävla kex..

Godmorgon.
Vaknade precis. Blev sent igår. Råkade hamna framför tvn till klockan 2 på natten.
Blev nyss väckt av telefonen av en viss Glenn som undrade om jag var vaken. Smaaart kille? Nä, men söt :)

Har fått ett råd av läkaren att äta salta kex så fort jag vaknar för att minska risken för kräkningar på morgonen plus att kexen har ju salt som innehåller natrium, vilket jag har brist på i min kropp.
Kräkningarna har konstigt nog minskat på morgonen av det. Men de e ju så äckligt. När man är nyvaken så är man så torr i munnen och kexen fastnar överallt.. Gommen, tungan, tänderna. Wiiie??

Ute så snöar det. Ska nog ta och gå ner och släppa ut lilla Sigrid. Hon har börjat gilla snön nu faktiskt. Inte lika skrämmande som i början. Haha.

Har även idag stor ångest över vad jag ska ha på mig idag. Tänk om jag inte kan ha något? Helst skulle jag ju vilja ha en tight klänning. Men det vet jag ju att jag bara kan drömma om. Såhär i början av graviditeten precis innan magen börjar växa på riktigt så ser det ut som att man ätit lite för många chipspåsar. Inte så charmigt. Därför längtar man tills den riktiga bebismagen kommer.
Min kusin är ungefär en månad efter mig och har mycket större å finare bebismage än mig. Tycker jag är lite orättvist ;P tycker hon kan dela med sig lite ;)
Får väl kanske ta å gå upp och börja packa upp kläderna ur all de där förbaskade kartongerna så man hinner in till idol ikväll. Åååångeeeest!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi du kan få lite av min uppspända svullna mage som gör att jag ABSOLUT INTE kommer i någon snygg klänning längre haha blir spännande att se vad man kan hitta och ha på sig på julfesten nästa vecka :P Det syns när jag står att det är för att det växer en liten där inne men när jag sätter mig ner ser det mest ut som att jag oxå har ätit några chipspåsar för mkt ;)Din mage har snart växt om min i rasande fart! Och den är hur fin som helst ju! =))

2011-12-09 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0