Sushiii!!!

Sådär då har vi sett en av Linneas matcher. Dom spelar 3 st idag. Första matchen såg vi aldrig men då förlorade dom.
Andra matchen dom spelade vann dom . Linnea spelade jättebra! Mer på alerten än förra helgen när hon spelade :).
Nu är det dock så att nästa match spelas 15.15!? så jag och Glenn åker till Kista galleria och kollar lite sålänge :)
Och då ska jag ha en sushi! Är ju det bästa som finns faktiskt! Fast får ju specialbeställd lite när man är gravid. Man får ju inte äta allt. Suck :/ men hellre en lite annorlunda sushi än ingen alls!
Som jag har sagt till Glenn. Det första jag ska ha när jag har fött ungen och ligger på BB är en stor fet riktig sushi!
Och när jag kommer hem från BB ska det finnas massor av delikatess ostar!!!

Saknar riktig sushi så himla mycket faktiskt. Innan åt jag det iaf 1 gång i veckan. Tänk att få sätta tänderna i en riktig rulle eller en lax!

En hel del saker man inte kan göra eller äta som gravid. Ibland blir det riktigt jobbigt när man vill något så mycket.
Men på något vis lär man sig endå behärska det. Allt är under en så kort tid och att bli gravid är endå det bästa som hänt mig. Så varför klagar man egentligen?


Kommentarer
Postat av: Minna

Det var länge sedan nu dom tog bort rekomendationerna om att gravida ska undvika sushi eftersom dom behandlar fisken på ett sätt som gör att det inte är någon fara. Har pratat med tre olika barnmorskor och även Livsmedelsverket eftersom jag själv fick kravings på sushi när jag var gravid med Molly...

2011-12-08 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0