Saldo: -3000kr

Färdigshoppat för idag och ja som inte trodde vi skulle köpa nästan något :P. Men vi handlade för 3000 haha. Vi köpte 5 st Björn Borg underkläder. Glenn köpte 2 st märkes t-shirt, jag köpte en poncho, blommig blus, 2 leggins, stickad tröja, 2svarta basic tröjor och något annat.
Sen lite annat små krimskrams.
Tycker det var billigt med tanke på hur mkt vi köpte :)
Det som är så bra med kläderna jag köpte är att dom kommer jag kunna ha genom hela graviditeten! Den blommiga blusen kommer bli jättefin när ja får en riktig bebismage! Jag går redan nu och känner på min minimala mage och älskar att känna att den putar ut lite. Undrar hur jag känner när ja får min riktiga mage?

Är för övrigt brutalt hungrig! Har ju bara ätit min utsökta omelett idag får se vad det blir att äta. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0