Så positiv pojkvän...

Oj vad det går uppåt! Har bloggat i några dagar nu och igår hade jag 200 läsare. Kul att det går uppåt så snabbt :)

Hemma från handbollen nu. Dom förlorade tyvärr sista matchen med. Men dom var ju brutalt bra dom mötte för att vara så unga. Får man vara så bra i den åldern?

Och fan vad gott det var med sushi! Åt på IKKI'S. Gillar dom för att dom gör specialrullar som även vi gravida kan äta :)

Ska snart göra spagetti och köttfärssås på 2,2 kilo köttfärs. Anledningen är att vi råkade frysa in hela paketet med köttfärs. Men det är bra. Då slipper jag göra lunch till Glenn resten av veckan :).
Vi får ju fint middagsbesök ikväll. Glenns farfar kommer. Trevligt :)

För övrigt är Glenn en rätt speciell människa. Hans humör är väldigt svängigt. Känner igen mig lite för hur jag var för några år sen.
Sålänge allt går som han vill är han jätteglad. Men om det INTE går som han vill så får han ju rätt galna utbrott.
Som igår t.ex: han fick inte ihop vinstället som han ville. Han satt på golvet och blev arg som en 3-åring som inte fick sitt godis. Rätt söt :)
Och nyss: batteriet tog slut i hans datormus och han hittar inget nytt batteri. Då börjar han springa runt i huset och säga saker med ironi i rösten. Och alla grodor som kommer är ju roliga också :)
Efter ett litet tag hittar han batterier och ropar "wiiiieee". Sen var det som han aldrig varit arg. Lite kul tycker jag :)
Det är faktiskt som ett litet barn som går in i en butik med sin mamma och hittat något som man vill ha. Men mamman säger nej, och barnet börjar storböla och är brutal. Tills mamman gav med sig och barnet blev glad som inget hänt. Haha. Lite så är det ;)
Men jag gillar Glenn som han är :) han ska vara precis som han är! Då är han som bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0