"råkade tappa det"

Sitter just nu i soffan hemma och myser med Sigrid. Glenn sover redan. Han går upp tidigt imorn och jag är ledig.
En sak är dock säker. Jag är så sjukt sugen på pepparkakshus! Med alla non-stop, glasyr och den mumsiga pepparkakan. Har ju ett stående ute i hallen. Har dock redan försökt övertala Glenn om att ja kan få äta upp det och göra ett nytt. Men det får jag inte :(.
Är rätt sugen på att råka dra en vit lögn och säga att jag kollade på det och råkade tappa det. Och då är det ju lika bra att äta upp det istället för att kasta det, eller hur?

På tal om ingenting så är jag otroligt sentimental sen jag blev gravid. Satt nyss och kollade på en film (en helt vanligt film, inget utöver det speciella) och jag satt och grinade hela tiden. Herregud vad fånigt känner ja såhär i efterhand!

Imorn är det som sagt idolfinalen! :)
Och jag vet verkligen inte va jag ska ha på mig. Något lite finare än vardagskläder iaf. Så ja får gå upp i riva i en av mina 100 kartonger fyllda med kläder som jag inte packat upp sen vi flyttade till huset ( 1 juli ).
Hoppas det finns något fint som jag inte växt ur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0