Myskväll!

Sådär då. Då har man fått mat i magen å fan vad gott det var! Tror bebisen blev rätt nöjd över att äntligen få lite fisk.
Apropå det!
Jag äter typ aldrig fisk och min barnmorskeläkare sa åt mig att äta omega 3 tabletter.
Jag googlade på det och det finns olika omega 3 tabletter.
Jag ska tydligen absolut INTE äta tabletterna med fisklever olja i. Och dom jag har sett innehåller 500 mg fiskleverolja. Jag ska helst bara få i mig 1 mg per dag. Var hittar jag omega 3 tabletter utan fiskleverolja?

Glenn fick återigen dumförklara mig som han får göra ofta. Men han gillar ju att ja e lite trögtänkt så det gör ju inget. Vissa (även han) kallar mig blåst. Kan väl inte förneka det...
Iallafall:
Glenn: - Sverige fick bra grupp i fotbolls-EM
Jag: - Vilka fick dom?
Glenn: - Ukraina, England och Frankrike.
Jag: - Men varför blev det bara lag från Europa!?

Jaja, nu blir det myskväll framför tv'n med världens bästa pojkvän och världens bästa blivande pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0