Mysiga jul!

Då var julafton över och idag är det alltså fyllonas dag. Känns som att alla är ute och super denna dag. Även älskade Glenn ska ut idag. Men jag klarar mig bra från alkoholen :P. Glenn är inte ute så ofta heller. Så han är värd att få ut å ha kul med sina kompisar. Hans kompis har precis fyllt år så det måste ju firas :). Ska själv vara med ett tag tills dom ska ut på krogen. Sen drar jag hem och sover.
För imorn ska jag äntligen börja arbeta lite igen. Gud vad jag saknat det. Men mår ju faktiskt såpass bra nu att jag kan jobba igen. Och det känns mer än bra! :)

Gårdagens julafton var faktiskt väldigt mysig. Vi åkte först upp och ställde en liten present på Glenns farmors grav. En människa som man verkligen saknade vid julfirandet i år.
Efter det åkte vi hem till Glenns föräldrar och firade där. Åt god mat och fick fina presenter både jag och Glenn :)
Jag kan faktiskt endå inte låta bli att tänka på att det finna dom som avskyr julen. Avskyr julen just för att föräldrar super sig dyngraka denna dagen. Fattar inte vadfan vissa människor tänker med? Julafton är ju faktiskt mer eller mindre barnens dag först och främst. Nej man ska vara glada över de julaftonen man haft. Man har sluppit både alkohol och misshandel på julafton. Det ska man vara glad för!

Har faktiskt varit dålig att blogga senaste tiden. Har haft väldigt udda humör de senaste dagarna. Brutala hormonrubbningar. Man har varit trött, arg och ledsen mer eller mindre senaste dagarna.
Men som sagt så har man upp och ner-dagar :).

Idag har vi faktiskt varit och hälsat på min pappa :) vi åkte igårkväll så vi skulle hinna ses på dagen idag eftersom vi skulle åka någorlunda tid idag från honom eftersom vi ska till norrtälje nu till David som fyller år.
Var riktigt härligt att träffa honom igen. Min bror var även där nu över jul. Det gillas! :)
Något mer negativt var att jag såklart glömde mina anti-må illa tabletter hemma (duktig flicka) så imorse var det sax att lägga en pizza igen, alltid lika trevligt.....
En annan negativ sak var att jag å Glenn tänkte köpa en 50 tums tv idag men den var ju såklart slut. Väldigt kul? Jaja finns fler tåg :)
Hittade en helt ok 47tums tv men då fick Glenn kalla fingrar och tyckte vi skulle vänta. Jaja, han har faktiskt rätt med det iof. En barnvagn är bättre att köpa! Jag är rätt duktig att jämföra alla pengar vi har med en barnvagn :P tycker det är en smart jämförelse ;)

Hoppas alla haft en bra jul!
Ha det så bra allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0