Mot Arlanda!

Sitter nu i rimbo och väntar på bussen.
Glenns farfar var så snäll och körde mig till Rimbo så jag kunde passa in med en bättre busstid så jag slapp min långa väntetid.
Blev lite stressigt trots att jag gick upp 1,5 timma innan ja skulle åka. Kom ner i köket och det såg ut som ett bombnedslag. Så fick det bara inte se ut nu när ja lämnar landet över helgen. Hoppas Glenn tänker håll rent där medans jag är borta?

Jag han inte äta någon frukost heller så magen kurrar! Tur att man fick med sig en chokladkaka så ja kan odla lite finnar också :P

Det regnar något fruktansvärt mycket nu också. Tur att busshållplatsen är försedd med tak iaf ;) nu kommer bussen. Ciao! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0