Matlagning

Hemma efter en jätterolig dag på förskolan! Trivs som fisken i vattnet.
Men tänk att man blir så trött så fort man kommer hem!
Och storm är det ute också, usch och blä!

Nu när ja kom hem var det bara att röja i köket. Har Lollo legat dålig en dag så är det inget gjort. Men men, han lagade faktiskt mat igår. Kanske ska nöja mig med det iaf?

Men nu är ju jag lite piggare idag så då är det jag som får fixa maten. Tjohoo vad kul?
Vill bara lägga mig och sova som vanligt :). Men finns 462829 saker att göra här i hemmet så borde låta bli.
Har noll inspiration av vad man ska äta idag.
Pojkvän får köttbullar å macaroner till lunch imorn iaf... Sen kanske schintzel och pommes till middag idag?

Någon som jag faktiskt känner att ja måste tacka är faktiskt min syrra, Malou. Hon är själv gravid och ska få en liten flicka i februari :), utan henne hade jag nog nästan varit ett psykfall efter den värsta tiden i graviditeten. Hon fick mig att inse att det kommer bättre tider. Så tack Malou! Jag är glad att du finns!

Nej får ta å börja med maten. Hungrar ihjäl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0