Liverapportering direkt från globeeeen!!!

Godag godag! Kanske ska säga godkväll!
Nu är det långpaus och passar då på att uppdatera lite då.
Första framträdandet tycker jag självklart gick till Amanda! Sen både andra och tredje uppträdandet blir det svårt. Vinst för båda där tycker jag. Så sjukt olika artister. Men tänker man att man ser dom live så är Amanda en 10 000 gånger bättre artist än vad Robin är. Helt magiskt blir det när Amanda ställer sig där. Och när Robin kommer upp då? Jo, Robin är väl... Robin? Det händer inte så mycket där uppe. Lite sådär småtråkig på scen tyvärr.
Men oavsett hur det än går för dessa 2 så kommer ju dom få ett skivkontrakt. Det e ju härligt iaf :)
Ska jag vara ärlig gillade jag inte Amanda så mycket i början. Men hon bara utvecklas och utvecklas hela tiden. Vilket robin inte gör. Han är densamma hela tiden. Synd för han sjunger bra.
Tror dock att om alla i Sverige skulle få en röst var att lägga på någon så skulle Amanda vinna precis. Men eftersom alla kan rösta så många gånger man vill så tror jag att Robin vinner. Alla små tjejer kommer ringa 50 gånger var. Det är småtjejerna och en liten skara till av varje sort som gillar Robin. Medans såna där som mig och alla andra föredrar Amanda. Vilka håller ni på?

I pauserna har vi fått se Molly sjunga listen, Amanda P sjöng någon låt, Moa sjöng sin egen och andre och Olle sjöng någon duo där. Sisådär.. Blev glad när dom gick upp och ännu gladare när dom gick ner.

Globen är ganska tom på folk nu. Alla gick ut för att köpa godis eller gå på toa. Sofie var en av dom. Stackarn kommer ju få stå i toalettkö i minst 30 min. Nej jag håller mig till precis innan dom börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0