Lång dag

Oj vad tiden bara runnit iväg idag. Förstår inte att klockan snart är 23.00.

Var först i skolan idag. Så kul så :) vi håller på att träna på sminkningarna vi ska göra på nobelmiddagen på lördag. Den ni! Så gissa vad ja ska göra hela dagen på lördag;) woop woop!!!
Blev att vara kvar i skolan en timme extra och efter det begav jag mig till liljeholmen för att hämta Glenns arbetssaker eftersom sötnos min skulle på julbord.
Sprang upp en snabbis till liljeholmens centrum (liljeholmstorget) och inhandlade lite saker vi måste ha på lördag till sminkningen :)
Och lagom vid den tiden är det ju 200000 mil bilkö i stockholm. Så jag hann precis till rimbo klockan 19.00 då Glenns lillasyster Linnea hade spelning i rimbo kyrka. Hon är jätteduktig på både saxofon och klarinett :).

Så tiden har bara runnit iväg. Jag och Sigrid var nyss och besökte Glenns föräldrar. Så kul med en katt som älskar att åka bil och följa med exakt överallt.

Och Sigrid var så söt idag!!!
Idag låg ju första riktiga snön på backen. Och när jag öppnade dörren sprang hon ut och fick en stor chock av allt vitt på backen! Hon lyfte på sin tass, kollade på den. Gick ett steg, lyfte andra tassen och kollade på den. Hoppade ett stort skutt, kollar sig runt överallt och fattade verkligen inte vad det var.
Nu har hon även upptäckt att snön lämnar avtryck vilken hon verkar tycka är frustrerande och intressant.
Smart katt :)

Har även bokat biljetter till finalen av idol som går på fredag. Woohoo :D
Ska gå med Glenns andra lillasyster, nej hon är inte liten. Hon och jag är lika gamla :). Vi lekte faktiskt med varandra redan när vi var små. Lite gulligt tycker jag :)
Hon flyttar hem till rånäs från Ockelbo imorgon. Har pluggat där uppe men slutar nu och ska börja jobba i Ramundberget redan 18e december. Flitig människa :)
Här har ni en länk till hennes blogg :)
http://somaka.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0